Протягом грудня 2019 року до Верховної Ради України надійшло 169 запитів на отримання публічної інформації

Опубліковано 14 січня 2020, о 13:29

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Протягом грудня 2019 року (01.12.2019-31.12.2019) в Єдиній базі обліку і контролю запитів на інформацію Верховної Ради України зареєстровано 169 запитів (83 - електронною поштою, 38 - поштою, 31 отримано через Інтернет, 6 - фельдзв'язком, 4 - нарочним, 3 - телефоном, 2 через електронний кабінет громадянина, 2 - на особистому прийомі):

За результатами розгляду:

- 105 запитів виконано;

- 8 запитів розглядаються як звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

- 10 запитувачам надіслано відмову у задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";

- 55 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів.

 

Найбільше запитів направлено до Головного управління документального забезпечення (30), Інформаційного управління (24), Управління справами (19), Управління кадрів Апарату Верховної Ради України (16), а також до секретаріатів Комітету з питань правової політики (21), Комітету з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування (11),  Комітету з питань правоохоронної діяльності (7). 

Примітка: в Єдиній базі запитів на інформацію Верховної Ради України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 «Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України», не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.